ΘΕΣ ΓΕΡΑ ΜΑΛΛΙΑ; ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ!

Αν θέλετε να έχετε γερά μαλλιά, τότε θα πρέπει να καταναλώνετε και συγκεκριμένες τροφές. Πρωτεΐνη, σίδηρος και βιταμίνες είναι επίσης κάποιες σημαντικές ουσίες.

Πρωτεΐνη:

Η πρωτεΐνη είναι μια ουσία απαραίτητη για κάθε κύτταρο του οργανισμού, μαζί και αυτών που παράγουν τρίχες.

Όταν δεν λαμβάνουμε αρκετή πρωτεΐνη, ο οργανισμός μας δεν λειτουργεί σωστά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να παραγάγει νεό τρίχωμα, αντικαθιστώντας το παλιό.

Γι’ αυτό, φροντίστε να τρώτε 120 γραμμάρια κοτόπουλο, κρέας ή ψάρι μέρα παρά μέρα.

Σίδηρος: Σύμφωνα με έρευνες, η τριχόπτωση έχει άμεση σχέση με την έλλειψη σιδήρου.

Μην ξεχνάτε λοιπόν να καταναλώνετε καθημερινά δύο μερίδες τροφών πλούσιων σε σίδηρο, όπως το κόκκινο κρέας, τα όσπρια και τα ξερά φρούτα .

Απόφυγε τις απότομες δίαιτες Καλό είναι να αποφεύγετε τις δίαιτες που υπόσχονται γρήγορο αδυνάτισμα, γιατί καταναλώνοντας πολύ λίγες θερμίδες, δεν λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τη συντήρηση και την ανάπτυξη των μαλλιών σας.

Επομένως, δίαιτες που προσφέρουν λιγότερο από 1.500 θερμίδες την ημέρα ή προκαλούν απώλεια μεγαλύτερη του ενός κιλού την εβδομάδα, συχνά σχετίζονται με την τριχόπτωση.

επιστροφή